Relatietherapie voor klantliefhebbers

Relatietherapie voor klantliefhebbers

Werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten

Uitvoering
Flexcover, steunkleur , 192 pagina's
Auteur
ISBN
9789089657589
Gepubliceerd
2024
€ 29,99

Hoe kun je meer betekenis geven aan de relatie met je klanten? Een relatie gebaseerd op gedeelde waarden, vertrouwen en betrokkenheid?

Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie. Klanten kunnen vandaag heel tevreden zijn over een organisatie, maar morgen ook zo naar een ander overstappen als er iets beters langs komt. Of, als ze niet weg kunnen, gefrustreerd raken en hun ontevredenheid op social media spuien.

De huidige transitie naar een duurzame en digitale samenleving vraagt om een nieuw soort relatie tussen organisaties en klanten. Niet een relatie waarin beide partijen proberen er het beste voor zichzelf uit te halen. Ook geen relatie waarin de ene partij bepaalt wat er gebeurt en de ander dat maar moet volgen. De huidige tijd vraagt om een relatie waarin partnership centraal staat: zorg voor elkaar en de omgeving.

Relatietherapie voor klantliefhebbers laat met veel praktijkvoorbeelden en praktische tips zien hoe je als organisatie kunt werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten.

Wis filter
  • Harald Pol

    Harald Pol

    Harald Pol heeft in de jaren dat hij werkte als zelfstandig adviseur project- en interim-manager veel organisaties geholpen bij het vergroten van hun markt- en klantgerichtheid. In 2017 is Harald gepromoveerd aan de Universiteit Twente op zijn proefschrift...
    Pol P

Relatietherapie voor klantliefhebbers

Voorwoord
1
De nieuwe economie: duurzaam en digitaal
2
Een duurzame economie vraagt om duurzame relaties
3
Een duurzame relatie vraagt om betrokken partners
4
Risico’s en uitdagingen van de digitalisering
5
Organisaties storten zich op klantbeleving
6
Misverstanden over klantbeleving
7
De relatie bezien vanuit psychologisch perspectief
8
Wat voor soort relatie wil jij met je klant?
9
Ontwikkel een consistente en onderscheidende relatiestrategie
10
Van Belevenisrelatie naar Betekenisrelatie
11
Als de relatie even niet gaat zoals jij wilt...
12
Hoe maak je jouw klanten echt betrokken?
13
Gedeelde waarden als bindmiddel
14
Vertrouwen als businessmodel
15
Als het vertrouwen even een deukje oploopt
16
Het versterken van vertrouwen
17
De rol van vertrouwen in de digitale economie
18
Van vertrouwen naar commitment
19
Hoe creëer je commitment in de relatie?
20
Een personal touch voor echte betrokkenheid
21
Betrokken partners vertellen wat ze van elkaar vinden
22
Een community van ‘engaged customers’ bouwen
Tot slot
Noten

Meer weten over Klantgerichtheid? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Relatietherapie voor klantliefhebbers over Klantgerichtheid en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...