Gastvrij!

Gastvrij!

Uitvoering
Paperback, kleur , 208 pagina's
ISBN
9789089657756
Verwacht op
20 februari 2025
€ 29,99

“De unieke Gastvrijheidsmeter© laat zien hoe je als individu én team groeit naar een 9+ gastbeleving die echt verschil maakt.”

Klantgerichtheid: de heilige graal voor veel organisaties. “Bij ons staat de klant centraal”, zeggen ze vol trots. Tegelijkertijd tref je bij diezelfde organisaties online chatbots, een aanmeldzuil, lange wachtrijen en onpersoonlijke procedures. En heb je er wat gekocht en betaald, dan lijk je niet meer te bestaan, tot het moment dat je een feedback-survey ontvangt: ‘Wij waarderen jouw feedback.’ Beste lezer, is dat klantgericht?

Het is tijd om jezelf en jouw organisatie écht gastvrij te maken en klanten te behandelen als gasten. Klanten kopen iets, maar gasten geef je een ervaring. Wat geef jij jouw gasten? Een beleving waarin zij écht centraal staan. Waar ze zich meteen gezien, begrepen en welkom voelen. En waar advies niet per se hoeft te leiden tot directe verkoop. Nu geen klant, maar wel een ambassadeurvoor jaren!

Iedereen heeft gasten in het leven: collega's, patiënten, studenten, bezoekers of familie. Gastvrijheid maakt voor iedereen, altijd en overal hét verschil. Het goede nieuws? Gastvrijheid kun je leren. Het is een vaardigheid en dit boek geeft je alle tools om het direct toe te passen. Want alleen door echt gastvrij te zijn bouw je duurzame relaties voor de lange termijn.

● Creëer een 9+ gastbeleving met de Gastvrijheidsmeter©

● Start vandaag: GASTVRIJ! staat bomvol met tips, illustraties en praktijkvoorbeelden waar je vandaag mee aan de slag kunt.

● Sla de brug tussen verkoop en gastvrijheid: gasten die vertrouwen voelen, komen graag terug en betalen met plezier voor jouw dienst of product!

Wis filter
  • Stijn van Boxtel

    Stijn van Boxtel

    Stijn van Boxtel en Jordy van Heese brengen sinds 2021 gastvrijheid naar een hoger niveau in Nederland. Met hun eerste boek OBER! OBER! veroverden zij de harten van organisaties zowel binnen als buiten de horeca. Na honderden workshops en duizenden deelnemers...
    Boxtel B
  • Jordy van Heese

    Jordy van Heese

    Stijn van Boxtel en Jordy van Heese brengen sinds 2021 gastvrijheid naar een hoger niveau in Nederland. Met hun eerste boek OBER! OBER! veroverden zij de harten van organisaties zowel binnen als buiten de horeca. Na honderden workshops en duizenden deelnemers...
    Heese H

Meer weten over ? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Gastvrij! over en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...