Gastvrij!

Gastvrij!

Omdat klantgerichtheid alleen niet meer genoeg is

Uitvoering
Hardcover, kleur , 208 pagina's
ISBN
9789089657756
Gepubliceerd
2025
€ 32,99

Klantgerichtheid: de heilige graal voor veel organisaties. “Bij ons staat de klant centraal”, zeggen ze vol trots. Tegelijkertijd tref je bij diezelfde organisaties online chatbots, een aanmeldzuil, lange wachtrijen en onpersoonlijke procedures. En heb je er wat gekocht en betaald, dan lijk je niet meer te bestaan, tot het moment dat je een feedback-survey ontvangt: ‘Wij waarderen jouw feedback.’ Beste lezer, is dat klantgericht?

Dit moet anders! Klantgerichtheid alleen is niet meer genoeg. Het is tijd om jezelf en jouw organisatie écht gastvrij te maken en klanten te behandelen als gasten. Klanten kopen iets, maar gasten geef je een ervaring. Wat geef jij jouw gasten? Een beleving waarin zij écht centraal staan. Waar ze zich meteen gezien, begrepen en welkom voelen. En waar advies niet per se hoeft te leiden tot directe verkoop. Nu geen klant, maar wel een ambassadeur voor jaren!

Vanaf nu sta jij iedere dag voor de keuze: ben je klantgericht of gastvrij?

1. Gastvrijheid als vaardigheid: Het goede nieuws? Gastvrijheid kun je leren! Dit boek geeft je tools om gastvrijheid op de juiste momenten in te zetten. Start vandaag!

2. De Gastvrijheidsmeter©: Gastvrijheid maakt voor iedereen, altijd en overal het verschil. Met GASTVRIJ! leer je hoe je iedere gastbeleving verhoogt op basis van de drie opeenvolgende thema’s: gastvrije basishouding, gastvrije teamontwikkeling en gastvrije verkoop.

3. Sla de brug tussen verkoop en gastvrijheid: in dit boek leer je verkopen wat niet als verkopen voelt. Gastvrijheid stelt je in staat om gasten te helpen de beste keuze te maken – voor zichzelf én voor jou. Jouw succes hangt af van hoe goed je anderen kunt helpen zichzelf te overtuigen.

Stijn van Boxtel & Jordy van Heese zijn auteurs, sprekers en trainers over gastvrijheid. Sinds 2021 brengen zij gastvrijheid naar een hoger niveau in Nederland. Met hun eerste boek OBER! OBER! veroverden zij de harten van organisaties, zowel binnen als buiten de horeca. Na honderden trainingen, keynotes en duizenden deelnemers presenteren zij hun nieuwe boek GASTVRIJ! Met hun bedrijf Studio Gastvrij dagen zij teams én hele organisaties uit om kritisch te kijken naar hun huidige beleving en om te groeien naar een 9+ gastbeleving!

Wis filter
  • Stijn van Boxtel

    Stijn van Boxtel

    Stijn van Boxtel en Jordy van Heese brengen sinds 2021 gastvrijheid naar een hoger niveau in Nederland. Met hun eerste boek OBER! OBER! veroverden zij de harten van organisaties zowel binnen als buiten de horeca. Na honderden workshops en duizenden deelnemers...
    Boxtel B
  • Jordy van Heese

    Jordy van Heese

    Stijn van Boxtel en Jordy van Heese brengen sinds 2021 gastvrijheid naar een hoger niveau in Nederland. Met hun eerste boek OBER! OBER! veroverden zij de harten van organisaties zowel binnen als buiten de horeca. Na honderden workshops en duizenden deelnemers...
    Heese H

Meer weten over Klantgerichtheid? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Gastvrij! over Klantgerichtheid en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...