Thuis ben ik niet zo leuk!

Thuis ben ik niet zo leuk!

Klanten vinden en binden met een beetje humor

Uitvoering
Hardcover, zwart-wit , 176 pagina's
Auteur
ISBN
9789089654564
Gepubliceerd
2020
€ 20,99

Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico’s aan het gebruik van humor. Je kunt de plank behoorlijk misslaan.

In zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe humor kan bijdragen aan zakelijk succes – en dat het een vaardigheid is die iedereen kan ontwikkelen. Niet door de lolbroek van de afdeling te worden, maar door humor op de juiste momenten bewust in te zetten in de communicatie met klanten. Met als doel verrassend uit de hoek te komen en hen te laten (glim)lachen.

Op zijn kenmerkende luchtige en praktische wijze beschrijft Jos waarom humor je gunfactor vergroot en maakt dat je opvalt, hoe je beter wordt in het gebruik ervan in het contact met klanten, welke risico’s en valkuilen er zijn en hoe je die kunt vermijden. Een boek vol herkenbare voorbeelden die aantonen dat klanten sneller voor je kiezen en langer bij je blijven, als je de moed hebt om serieus werk te maken van humor!

  • Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de kracht van humor bij het vinden en binden van klanten.
  • Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 250.000 exemplaren verkocht.
Wis filter
  • Jos Burgers

    Jos Burgers

    Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en professioneel spreker. Hij is gespecialiseerd in onderwerpen die betrekking hebben op klanten. Hij begon zijn werkzame leven als negentienjarige in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel....
    Burgers B

Thuis ben ik niet zo leuk!

1
Thuis ben ik niet zo leuk!
2
Humor wordt niet op prijs gesteld
3
Saaie bedrijven zijn er al genoeg
4
Hoe meer leuks, hoe meer likes
5
Hoogspringen is gevaarlijker dan verspringen
6
Humor staat haaks op het gezond verstand
7
Ad rem reageren is risico in het kwadraat
8
Humor is pas humor als de ander dat zo ervaart
9
De overeenkomst tussen humor en de smaak van eten
10
Mensen kopen niet van clowns
11
Een mooi strak lichaam of een lekker glas wijn?
12
Een goeie grap werkt beter dan een goeie toet
13
Humor werkt sneller dan een aspirientje
14
Van wat ik vertel blijft vrij weinig hangen
15
Humor is de meest sociale vorm van kritiek
16
Lach mét klanten, niet óm!
17
Iets of iemand is de sigaar
18
Gebruik schuttingtaal alleen in de schuttingenbranche
19
Niets is zo irritant als humor die niet leuk is
20
Beter je een ongeluk lachen dan lachen om een ongeluk
21
Ik dacht al dat die grap niet zou werken
22
Theo Maassen bedenkt ook niet alles ter plekke
23
Wie om zichzelf kan lachen, heeft altijd plezier
24
Beter een verhaal grappig vertellen dan een grappig verhaal vertellen
25
Over de vicieuze cirkel waar je liever niet uit komt
Dankwoord
Literatuur
Over de auteur

Meer weten over Klantgerichtheid? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Thuis ben ik niet zo leuk! over Klantgerichtheid en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over 35, op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...