Verwachte managementboeken

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Meesteradviseur

    Paperback, kleur  |  2025  |  ISBN 9789089657770

    Customer intimacy als onderscheidende factor: de relatie en communicatie tussen adviseur en klant wordt doorslaggevend. Wie als adviseur vandaag de dag nog denkt met kennis en kunde het verschil te kunnen maken komt bedrogen uit. Ingrijpende technologische... lees meer
    003799 € 37,99

    Details  
  • Doorbreek innovatiebarrières

    Paperback, kleur  |  2025  |  ISBN 9789089657817

    Vijftien strategieën om management buy-in voor innovatie te vergroten Innovators zoals jij en ik worden geconfronteerd met talloze barrières. De klinkende antwoorden die je keer op keer krijgt van jouw superieuren collega s en partners op je innovatievoorstellen... lees meer
    002699 € 26,99

    Details  
  • De maakbare samenwerking

    Paperback, kleur  |  2025  |  ISBN 9789089657879

    Dit boek maakt van elke organisatie een vitale organisatie. En van elke lezer een ideale organisatie-adviseur. Model Baarda wordt al in veel moderne kennisintensieve organisaties toegepast voor loopbaan- en beloningsbeleid. Het model is gebaseerd op acht... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Offload

    Hardcover, steunkleur  |  2025  |  ISBN 9789089657169

    Organisaties zijn overbelast. Ze moeten versnellen om de concurrentie en de ontwikkelingen voor te blijven en dus blijven het management en de Raad van Bestuur maar om nieuwe plannen vragen en targets opleggen. Veel van die plannen en targets worden in... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Stop met Casanovamarketing

    Paperback, kleur  |  2025  |  ISBN 9789089657855

    Een must-have voor iedere B2B-marketing- en salesprofessional die droomklanten wil binnenhalen. Rob Overduin voorzitter en algemeen directeur van het NIMA Veel MKB-bedrijven slagen er niet in om hun droomklanten binnen te halen terwijl ze vaak wel de... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Conscious Business

    Paperback, kleur  |  2025  |  ISBN 9789089657893

    Je kunt jezelf of je bedrijf toch niet succesvol noemen in een wereld die faalt? Fijke Siebesma als CEO van DSM Als je bedrijf perfect is hoe ziet het er dan uit? Hoe winstgevend ben je dan? En zit daar een optimum in? Hoe zien je collega s en medewerkers... lees meer
    002899 € 28,99

    Details  
  • Zo word je een Mailchimp-pro

    Paperback, zwart-wit  |  2025  |  ISBN 9789463563901  |   Populaire IT

    E-mailmarketing was nog nooit zo makkelijk én effectief. Met Zo word je een Mailchimp-pro haal je alles in huis om van jouw campagnes een succes te maken. Van slimme automatiseringen tot creatieve nieuwsbrieven die opvallen dit boek zit boordevol praktische... lees meer
    003250 € 34,99 € 32,50 (actieprijs t/m 28-4-2025)

    Details