Meesteradviseur
“Customer intimacy als onderscheidende factor: de relatie en communicatie tussen adviseur en klant wordt doorslaggevend.”
Wie als adviseur vandaag de dag nog denkt met kennis en kunde het verschil te kunnen maken, komt bedrogen uit. Ingrijpende technologische en sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen hebben een flinke impact op de rol en toegevoegde waarde van de adviseur. Om je rol als adviseur toekomstbestendig te maken, is het noodzakelijk je te ontwikkelen tot Meesteradviseur.
Een Meesteradviseur beschikt over de M-factor. Die M-factor bestaat uit zeven bouwstenen die aangeven met welk gedrag, welke mindset en welke vaardigheden je je kunt onderscheiden. Een adviseur met de M-factor is in staat om proactief diepgaande, wederkerige en duurzame relaties te creëren. Hij (of zij natuurlijk) bouwt aan klantrelaties op basis van vertrouwen, weet cliënten te triggeren op zalen die voor hen relevant zijn en maakt op authentiek wijze het verschil door wie hij is.
Dit boek is speciaal geschreven voor consultants, sales experts, financials en andere adviseurs die de transitie van vakmanschap naar meesterschap willen maken. Om zo meer toegevoegde waarde te kunnen leveren, meer verdieping in het cliëntcontact te bereiken en meer uitdaging in hun advieswerk te vinden. Een win/win voor opdrachtgever en adviseur!
USP’s
- Tweede herziene editie
- Met veel (nieuwe of geactualiseerde) reflectievragen, technieken, tests, handvatten en diagnose-instrumenten
- Geen onnodige theorie maar direct toepasbaar
Meer weten over ? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.
Deze artikelen gaan net als Meesteradviseur over en vind je misschien ook interessant.
Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl
Relevante blogs zoeken...