De Mondriaan van Marketing

De Mondriaan van Marketing

Handboek voor geestverruimende merkcommunicatie voor de conceptdenker en marketeer van nu

Uitvoering
Hardcover, zwart-wit , 256 pagina's
ISBN
9789089657503
Gepubliceerd
2024
€ 34,99

Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt. Marketeers, ondernemers en conceptdenkers moeten voortdurend creatieve merkcommunicatie bedenken om doelgroepen te raken. Maar overhaaste ideeën kunnen ook leiden tot oppervlakkige communicatie. Waardoor het hoofd van consumenten dichtslibt. Om dit te doorbreken is geestverruimende communicatie nodig.

De Mondriaan van Marketing biedt een oplossing voor de uitdaging om strategie, creativiteit en uitvoering op elkaar af te stemmen met de Focus-Flow-Form strategie. Hierbij kunnen conceptdenkers veel leren van kunstenaars. Het is een ultieme gids die ideeën omvormt tot communicatiemeesterwerken en een begrijpelijke structuur biedt voor professionals die op hoog creatief niveau met doelgroepen willen communiceren.

Wis filter
  • Lisa van Noorden

    Lisa van Noorden

    Lisa van Noorden traint professionals in creatief communiceren en is zelf kunstenaar. Zij werkt als creatief strateeg en coach met de meest bekende organisaties en merken. Meer dan 15 jaar kennis en ervaring zijn samengebracht in haar boek De Mondriaan...
    Noorden N

Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als De Mondriaan van Marketing over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...